INFORMACJA PRASOWA
Warszawa, czerwiec 2013r.
80 lat marki LACOSTE!
Rozpoznawalny na całym świecie krokodyl ? logo marki Lacoste ? pojawił się po raz pierwszy oficjalnie w 1933 roku. W tym roku ten francuski dom mody obchodzi swoje 80-lecie. Z tej okazji wychodzi specjalna, urodzinowa kolekcja czasomierzy Lacoste, która powraca do ponadczasowego stylu marki, oddając hołd jej założycielowi ? René Lacoste, który był także niekwestionowanym mistrzem tenisa.
Częścią globalnego programu produktów Lacoste, ze specjalnym logotypem w postaci liczby 80, są dwie kolorowe kolekcje zegarków, z funkcją chronografu i bez.
Urodzinowe modele są nowoczesne i komfortowe, a zarazem odnoszą się do symboli i pierwotnych cech marki. Najlepszym tego dowodem jest kształt koperty zegarka, inspirowany ośmiokątnym uchwytem rączki rakiety tenisowej oraz prążkowany, silikonowy pasek przypominający kołnierzyk i mankiety oryginalnej koszulki polo Lacoste
Zegarki ograniczone są liczbą 800 sztuk na dany kolor. Oprócz tego, cechuje je wodoodporność na poziomie 5ATM, a każdy indywidualny numer limitacji wraz z logo 80-rocznicy są wygrawerowane na odwrocie każdego zegarka.
Urodzinowa kolekcja zegarków Lacoste dostępna jest w sieci salonów Time Trend, w cenie 399zł.
Wyłącznym dystrybutorem zegarków Lacoste w Polsce jest firma Zibi S.A.