LIFESTYLE Moda

Valkea Media tworzy magazyn „Posnania”

Valkea Media tworzy magazyn „Posnania”
Na rynku dostępny jest już pierwszy numer magazynu „Posnania”, przygotowany przez dział Custom Publishing grupy mediowej Valkea dla nowo otwartego centrum handlowego w Poznaniu. Charakter publikacji inspirowany jest modą uliczną wielkich miast związanych z Tygodniami

Data publikacji: 2016-10-24
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Valkea Media tworzy magazyn „Posnania”
Kategoria: Moda, LIFESTYLE

Na rynku dostępny jest już pierwszy numer magazynu „Posnania”, przygotowany przez dział Custom Publishing grupy mediowej Valkea dla nowo otwartego centrum handlowego w Poznaniu. Charakter publikacji inspirowany jest modą uliczną wielkich miast związanych z Tygodniami Mody.

Valkea Media tworzy magazyn „Posnania” Moda, LIFESTYLE - Na rynku dostępny jest już pierwszy numer magazynu „Posnania”, przygotowany przez dział Custom Publishing grupy mediowej Valkea dla nowo otwartego centrum handlowego w Poznaniu. Charakter publikacji inspirowany jest modą uliczną wielkich miast związanych z Tygodniami Mody.

Na rynku dostępny jest już pierwszy numer magazynu „Posnania”, przygotowany przez dział Custom Publishing grupy mediowej Valkea dla nowo otwartego centrum handlowego w Poznaniu. Charakter publikacji inspirowany jest modą uliczną wielkich miast związanych z Tygodniami Mody. Oprócz dużej zawartości oryginalnych treści kontentowych, obejmuje także dedykowane sesje zdjęciowe i propozycje zakupowe najemców Centrum Handlowego Posnania.

„Posnania” to magazyn o ludziach i dla ludzi. Pokazuje modę poprzez zjawiska socjologiczne, wyszukuje trendy z cyklu it, propaguje dopiero tworzące się tendencje w branży. Zawiera historie ludzkich pasji, sylwetki projektantów i propozycje modowych must-have. Relacjonuje nowości ze światowych pokazów mody zilustrowane zdjęciami produktowymi marek dostępnych w Centrum Handlowym Posnania. Kwartalnik zwraca także uwagę na stylizacje urodowe z pokazów i backstage’ów. Śledzi rodzące się tendencje w designie, pokazuje, jak podróże wiążą się z modą i projektami wnętrzarskimi kreując nowe kierunki przyzwyczajeń zakupowych konsumentów.

Magazyn dedykowany jest osobom poszukującym inspiracji, otwartym na nowe zjawiska i trendy, zwracającym uwagę na detale i świadomym swojego stylu. Nie prezentuje treści oczywistych i powszechnych. Zupełną nowością w przypadku tego typu publikacji są rozbudowane przedmiotowe kompozycje, w wysublimowany sposób prezentujące ofertę sklepów, a także autorskie sesje zdjęciowe.

„Posnania” ma wymiar interaktywny. Projekt objął stworzenie mobilnej aplikacji w technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR), co pozwoliło w nowatorski sposób rozwinąć treści publikowane na łamach magazynu o specjalne materiały video i zdjęcia.

Publikacja jest dystrybuowana w wybranych salonach sprzedaży prasy, biurowcach, punktach usługowych oraz bezpośrednio do domów i mieszkań na terenie województw wielkopolskiego.

A to już wiesz?  Granat, biel i złote akcenty to dobre wakacyjne

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Valkea Media tworzy magazyn „Posnania” Moda, LIFESTYLE - Na rynku dostępny jest już pierwszy numer magazynu „Posnania”, przygotowany przez dział Custom Publishing grupy mediowej Valkea dla nowo otwartego centrum handlowego w Poznaniu. Charakter publikacji inspirowany jest modą uliczną wielkich miast związanych z Tygodniami Mody.
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy