Jesienna kolekcja torebek marki Wittchen w sklepach Lidl to już tradycja. Firmy podjęły współpracę po raz ósmy. Tym razem klienci będą mieli jeszcze większy wybór eleganckich, skórzanych wyrobów renomowanej marki.
“Dlaczego warto robić zakupy w TK Maxx?” Na to pytanie znajdziemy odpowiedź w najnowszej, nieco przewrotnej odsłonie kampani wizerunkowej “Szalone Możliwości”, która celebruje najlepsze cechy robienia zakupów, charaktery
Informacja prasowa Warszawa, 22 stycznia 2015 Nowoczesna grafika i najwyższa jakość ? limitowana edycja T-shirtów Sold Michała Szulca Michał Szulc w duecie z marką Destrology […]
ŚWIĄTECZNA KOLEKCJA LEVI?S? Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia – czas kiedy obdarowujemy bliskich prezentami, stroimy choinkę i ozdabiamy dom. Dokładamy wszelkich starań, by […]
Data publikacji: 2017-10-27 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10 powodów dla których warto odwiedzić Fashion Industry Days w Sukcesji Kategoria: Moda, LIFESTYLE Niewiele miast w Polsce […]
New Look wraz z blogerkami podbija Hiszpanię! Na chwilę zapominamy o monotonii dnia codziennego i wybieramy się z marką New Look oraz autorką bloga Jestem […]
Nieokiełznany konsumpcjonizm odzieżowy niszczy naszą planetę. Wiele firm odzieżowych, w ramach poprawy wizerunku, stosuje tzw. greenwashing. A rzeczywistość wygląda tak…
Elegancka koszula to element niezbędny w każdej szafie. Odpowiednio dobrana pasuje na wiele okazji, zarówno na spotkania formalne, jak i na wyjścia ze znajomymi.
Firma Axami – podlaski lider branży bieliźniarskiej - wygrała plebiscyt „Wzorowa Firma” i tym samym znalazła się w gronie 12 najlepszych regionalnych przedsiębiorstw.
Kolorowa geometria na pierwszym planie ? kolekcja Solar na sezon wiosna-lato 2014 Energetyczne barwy, nowoczesne fasony, niestandardowe zestawienia ? tak najkrócej można opisać najnowszą kolekcję […]