Pracując w miejscu, w którym na co dzień spotykamy się z ludźmi, musimy wyglądać dobrze. Każdy zawód ma nieco inne wymagania co do ubioru w pracy. Czasami kobiety pracujące w biurach zazdroszczą pielęgniarkom tego, że nie muszą martwić się każdego dnia o stój do pracy, ponieważ mają swoje służbowe fartuszki. Jednak większość kobiet cieszy się tym, że mają pewną dowolność ubioru i że mogą z niej korzystać.
Praca w biurze wymaga jednak eleganckiego stroju, dlatego dobre są komplety. Np. warto mieć kilka kompletów żakietów i spódnic, oraz spodni i żakietów. Można też robić kombinacje, jednak jeśli komplety są z charakterystycznymi cechami i ewidentnie widać, że dana spódnica jest to danego żakietu, to nie warto tego zmieniać. Do tego dochodzą różnego rodzaju koszule. Najbardziej elegancko wygląda biała lub czarna koszula. Oczywiście komplety powinny być w stonowanych kolorach, mogą być to np. beże, kolory czarne i białe, czasami nawet skontrastowane ze sobą, ale nie jaskrawe. Ważne jest, aby wyglądać elegancko, dobrze i profesjonalnie. To jest potrzebne w pracy. Do tego odpowiednie będą buty na wysokim obcasie.
Zupełnie inny charakter ma praca w miejscach, gdzie musimy załatwiać wiele spraw w terenie. Wtedy warto mieć na sobie luźny strój i możliwość przebrania się strój elegancki, jeśli już będziemy przeprowadzać rozmowę biznesową.
Są także takie zawody, w których nie obowiązuje strój elegancki, ale luźny, ale zawsze schludny i dopasowany. Do takich np. należy praca w charakterze sprzedawcy w sklepie, w szkole, w przedszkolu. Jednak w wielu sklepach szefowie mają także swoje wymagania, zwłaszcza a sklepach z odzieżą, gdzie np. można promować ubrania które się sprzedaje robiąc żywą reklamę ze sprzedających.
Pamiętajmy jednak, że do pracy warto ubierać się elegancko, pamiętając, że ładniej wyglądający ludzie, lepiej ubrani, wydają się bardziej wiarygodni i godni zaufania od tych nie dbających o swój wygląd.
Komplet do pracy Victoria’s Secret
? Ubranie ? praca ? strój ? moda