„LIVE IN LEVI?S?” W OBIEKTYWIE ADAMA PLUCIŃSKIEGO
[Warszawa,18.09.2014]
Wyjątkowy wieczór w gronie niezwykłych gości i serdecznych przyjaciół – tak w warszawskim Kinie Iluzjon marka Levi’s? świętowała start swojej najnowszej kampanii „LIVE IN LEVI?S?”. Imprezę uświetnił wernisaż zdjęć Adama Plucińskiego oraz znakomity koncert Mary Komasa.
We wtorek, 16 września 2014 roku, marka Levi’s? zaprezentowała serię wyjątkowych zdjęć autorstwa Adama Plucińskiego, na których nietuzinkowe osobowości interpretują kultowe produkty Levi?s?.
Znaleźli się na nich m.in. Agnieszka Szulim, Antek Pawlicki, Jacek Koman, oraz Mateusz Banasiuk. Autor zdjęć, Adam Pluciński, to młody fotograf na co dzień współpracujący z gwiazdami i niezwykłymi osobowościami. Na swoim koncie ma sesje modowe i lifestylowe dla najlepszych polskich magazynów i prestiżowych marekWernisażowi towarzyszył przedpremierowy koncert Mary Komasa – młodej, charyzmatycznej wokalistki na co dzień mieszkającej w Berlinie, której debiutancki album już niebawem pojawi się na rynku.
?Polska odsłona kampanii „LIVE IN LEVI?S?” łączy inspirujące osobowości z kultowymi produktami Levi?s?. Wszyscy artyści, z którymi mieliśmy przyjemność pracować idealnie uosabiają ideę LIVE IN LEVI’S? pokazując, jak ich ubrania stają się świadkami niezwykłych momentów w ich życiu.? – mówi Justyna Gościńska, Dyrektor Marketingu Levi’s? na Europę Wschodnią, Rosję, Turcję, Środkowy Wschód i Afrykę Północną.
Na wernisażu obecni byli bohaterowie sesji LIVE IN LEVI?S? oraz zaproszeni goście, m.in. Jacek Koman, Kasia Warnke, Agnieszka Szulim, Paulina Krupinska, Natalia Klimas, Antek Pawlicki, Misia Furtak, Kasia Zawadzka, Jacek Borcuch, Wiesław Komasa, Agnieszka Jastrzębska, Joanna Klimas, Orina Krajewska oraz Zosia Ślotała.
O kampanii LIVE IN LEVI?S?
Ideą kampanii „LIVE IN LEVI’S?” jest dzielenie się wyjątkowymi momentami ze swojego życia. Kampania, przedstawiająca nową jesienno-zimową kolekcję, promuje męskie dżinsy Levi’s? 511? Slim, damskie Levi’s? Revel?, a także zinterpretowane na nowo kultowe produkty marki: dżinsy Levi’s? 501?, koszulę Western oraz kurtkę Levi’s?” Trucker. Wykonane z dbałością o szczegóły i detale ubrania oddają ducha ukochanych przez miliony ludzi modeli. W kampanii ?LIVE IN LEVI?S?? wykorzystano międzynarodową platformę, która angażuje fanów z całego świata – dzięki niej mogą oni dzielić się swoimi niezwykłymi historiami. We wrześniu do dystrybucji trafiły krótkie filmiki społecznościowe pokazujące najciekawsze historie ludzi, którzy na co dzień wybierają produkty Levi?s?. W telewizji i kinach na całym świecie wyświetlany jest także spot reklamowy promujący kampanię ?LIVE IN LEVI?S??.
O marce Levi’s?
Marka Levi?s? stanowi uosobienie klasycznego i swobodnego amerykańskiego stylu. Od czasu ich wynalezienia przez Levi Straussa w 1873 roku, dżinsy Levi?s? stały się najbardziej rozpoznawalnymi a jednocześnie najczęściej kopiowanymi spodniami na świecie. Dziś marka Levi?s? dalej rozwija swojego niepohamowanego pionierskiego i innowacyjnego ducha, który jest niespotykany w branży odzieżowej. Nasz wybór odzieży denimowej i akcesoriów, dostępny w więcej niż 110 krajach, pozwala ludziom na całym święcie wyrazić ich osobisty styl. Aby uzyskać więcej informacji na temat marki Levi?s? jej produktów I salonów sprzedaży, odwiedź www.levi.com. Informacje na temat Levi Strauss & Co. znajdziesz na stronie www.levistrauss.com.