ALDO
– kolekcja wiosna/lato 2013
Marka ALDO, znana z kolekcji butów i akcesoriów projektowanych zgodnie z najnowszymi światowymi trendami, prezentuje nowe propozycje na sezon wiosna/lato 2013. Kolekcji towarzyszy odważna kampania wizerunkowa podkreślająca wyjątkowość i oryginalność wiosenno-letnich propozycji marki.
Wyrafinowany i odważny koncept nowej kampanii reklamowej ALDO to look zaczerpnięty z wczesnych lat 90.
Fotografie, wzorowane na pop-artowskich obrazach Davida Hockneya, pełne są intensywnego światła i przerysowanego realizmu. Graficzne, pomysłowe ujęcia prezentują minimalistyczne, ale przejaskrawione wizje lata z ALDO. Otoczenie intensywnej zieleni żywopłotu i przejrzystej wody w basenie przywodzi na myśl klimat retro, kalifornijski luz i wakacyjną swobodę.
Nowatorski, artystyczny pomysł został zrealizowany przez nowego fotografa marki, Dana Jacksona, przy współpracy z dwiema modelkami, Jourdan Dunn i Emily DiDonato oraz modelem Florianem Van Baelem. Zdjęcia z nowej kampanii ALDO emanują świeżością i wiosenną energią.
Kolekcja ALDO Spring/Summer 2013 zachęca do spędzania czasu na świeżym powietrzu, korzystania z uroków lata i nieograniczonej niczym zabawy. Wpływ najnowszych trendów na produkty marki daje doskonały wybór dla wszystkich ceniących piękno, jakość i nowatorski styl. W kolekcji na nadchodzący sezon można znaleźć buty i akcesoria inspirowane nowoczesną, futurystyczną estetyką, łączące transparentne elementy z pleksi oraz innych przezroczystych elementów w pastelowych i sorbetowych kolorach.
Romantyczny glamour przeciwstawiony jest graficznej prostocie produktów o sportowym charakterze. Fantastyczne połączenie miejskiej wygody, fluo, w charakterystycznymi wpływami kultury graffiti i geometrycznych wzorów tworzą zawadiacką linię z przymrużeniem oka. W kolekcji nie brakuje również bardziej klasycznych modeli o drapieżnym charakterze, prostych botków wyróżniających się błyszczącymi wstawkami czy masywnych koturn o egzotycznych wzorach.
Zdecydowana stylistyka nowej kolekcji ALDO zachęca do eksperymentów i zabawy. Innowacyjne modele, gorączka kolorów i wysyp trendów na sezon wiosna/lato 2013 wpisują się w wizję łączenia klasy i jakości dostępnej dla każdego, którą kieruje się marka ALDO.
Autorka tekstu:
Klaudia Lis