Data publikacji: 2019-09-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja AliExpress x Maffashion na tegorocznej edycji Flesz Fashion Night
Kategoria: Moda, LIFESTYLE
Oryginalne tkaniny i połyskujące tekstury, uniwersalne fasony oraz neonowe kolory – to właśnie przykuło uwagę gości Flesz Fashion Night w kolekcji AliExpress x Maffashion, która została stworzona specjalnie na to wydarzenie.
Kolekcja, którą można było zobaczyć 3 września w trakcie gali Flesz Fashion Night – jednego z najważniejszych modowych wydarzeń w Polsce – jest efektem unikalnej współpracy AliExpress, jednej z największych platform e-zakupowych na świecie należącej do Alibaba Group, z Maffashion, polską blogerką doskonale znaną internetowym fanom modowych trendów. AliExpress po raz pierwszy zdecydowało się połączyć siły ze znaną postacią polskiej blogosfery modowej, otwierając tym samym nowy rozdział swojej obecności w Polsce.
Co wywarło największe wrażenie na gościach i fanach Maffashion? Połącznie modnych i nowoczesnych fasonów oraz spójność całej kolekcji, w której widoczny jest styl autorki. W kolekcji stworzonej na galę Flesz Fashion Night znajdziemy efektowne marynarki, bandażowe i krótkie topy, body, kombinezony oraz szorty rowerowe, czyli modne fasony, które dodatkowo silnie nawiązują do stylu lat 80. – motywu przewodniego tegorocznej edycji wydarzenia. Konsekwentnie pojawiają się w niej również powracające motywy i detale, które zobaczymy na rękawach bomberek czy na zielonej spódnicy
Moda w centrum zainteresowania
Obecność marki na wydarzeniu i współpraca z topową polską influencerką pokazuje zainteresowanie AliExpress branżą modową, w której serwis dostrzega wielki potencjał. Platforma już umożliwiła rejestrację handlowcom oraz małym i średnim przedsiębiorstwom w czterech pilotażowych krajach poza Chinami: Włoszech, Hiszpani, Turcji i Rosji, pozwalając im sprzedawać lokalnie i za granicą na wybranych rynkach, gdzie konsumenci mogą cieszyć się jeszcze szerszą ofertą produktów i podążać za trendami modowymi z wiodących światowych rynków. W Polsce na przykład, dostępny jest różnorodny asortyment od Tureckich marek.
Udział na Flesz Fashion Night stanowi również początek intensywnego sezonu dla AliExpress, z 11.11 Global Shopping Festival (Światowym Festiwalem Zakupów) na czele zaplanowanym na listopad. Klienci, którzy jeszcze nigdy nie robili zakupów przez AliExpress dalej mogą oszczędzić $4 na zamówieniach powyżej $5 korzystając z kodu FLESZ na stronie AliExpress lub w aplikacji mobilnej.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE