Data publikacji: 2017-08-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etam w Galerii SFERA
Kategoria: Moda, LIFESTYLE
Ikona francuskiej bielizny, marka Etam, właśnie ruszyła z pierwszym salonem w Bielsko-Białej.
Ikona francuskiej bielizny, marka Etam, właśnie ruszyła z pierwszym salonem w Bielsko-Białej. Klientki Galerii Sfera, największego centrum handlowego Podbeskidzia, mogą wybierać spośród bielizny dziennej, nocnej oraz licznych akcesoriów. Salon ma 115 mkw i został przygotowany według najnowszego konceptu marki.
Ikona francuskiej bielizny i absolutny numer 1 we Francji – marka Etam jest w końcu dostępna w Bielsko-Białej. Pierwszy salon marki w tym mieście ruszył właśnie na parterze Galerii Sfera i kusi piękną, stylową bielizną.
Salon Etam w Galerii Sfera ma 115 mkw powierzchni sprzedażowej i został przygotowany według nowego, odświeżonego konceptu marki. Klientki znajdą w nim bieliznę dzienną i nocną, akcesoria, a w sezonie letnim również stroje kąpielowe i odzież plażową. Klientki Sfery mogą skorzystać z profesjonalnego doradztwa w zakresie doboru biustonosza. Doświadczone konsultantki Etam bezpłatnie dokonają pomiaru i zasugerują bieliznę dostosowaną do preferencji, stylu i oczekiwanego przez panie efektu.
Mamy spore oczekiwania wobec naszego salonu w Galerii Sfera w Bielsko-Białej. Na mapie naszych polskich salonów to najdalej wysunięty na południe punkt sprzedaży. Spodziewamy się zarówno zainteresowania ze strony mieszkanek miasta, jak również klientów zza południowej granicy odwiedzających Galerię – komentuje Bartosz Łuczak, Country Manager Etam Poland Sp. Z o.o.
Etam to kolejna ekskluzywna marka, która wybrała galerię Sfera na jedyną lokalizację swojego salonu w regionie Podbeskidzia. Zaufanie, jakim obdarzają nas znane i lubiane marki to potwierdzenie konsekwentnie realizowanej przez nas strategii biznesowej i podejścia do klienta. Jestem przekonana, że nowa marka szybko zaskarbi sobie sympatię odwiedzających nasz obiekt – podkreśla Monika Magner, dyrektor Galerii Sfera.
Obecnie marka posiada 19 sklepów w 10 miastach, w tym jeden sklep outletowy. W grudniu 2016 ruszył sklep internetowy etam.pl, oferujący pełną ofertę bieliźnianą, a na początku 2017 roku marka wdrożyła nowy, międzynarodowy program lojalnościowy myEtam.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE