Data publikacji: 2015-04-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANĈERTO na Prezydenta?Kategoria: Moda, LIFESTYLEOświadczenie spółki w sprawie czynienia kandydatów na Prezydenta RP przystojniejszymi i eleganckimi za pomocą
Męski punkt widzenia– nowości od PRIMAMODA na sezon jesień-zima 2014W obliczu różnorodnych trendów w kolekcjach dla kobiet czasem wydaje się, że moda męska nie ma nic nowego do zaproponowania – nic bardziej mylne
Data publikacji: 2020-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosna w szafie: dla mniej i bardziej odważnychKategoria: Moda, LIFESTYLEPo szaro-burej zimie wiele z nas nabiera ochoty na odświeżenie swojej garderoby i odrobin
Data publikacji: 2017-01-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Adidas Superstar w 1but.plKategoria: Moda, LIFESTYLEKultowe buty dostępne w sklepie 1but.plPoczątek historii Superstarów to 1969 rok. Właśnie wtedy wyprodukow
Data publikacji: 2019-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komu kobiety zawdzięczają obcasy?Kategoria: Moda, LIFESTYLEObcasy – dodają seksapilu, pewności siebie, wyszczuplają sylwetkę. Dzięki nim każda kobieta moż
Informacja prasowa, 27.08.2014SOLAR ZMIENIA FORMĘNajnowsza kampania wizerunkowa Solar potwierdza imponującą ewolucję marki. Kolekcja F/W 2014/15 została przedstawiona oczyma cenionego szwajcarskiego fotografa René Habermachera
Data publikacji: 2016-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak ubrać siebie i swojego partnera na wesele?Kategoria: Moda, LIFESTYLEDługa sukienka czy nowoczesny kombinezon? Klasyczny garnitur czy zestaw koordynowany? W kwe
Data publikacji: 2017-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Seize the day!– kampania LANCERTO jesień-zima 2017/2018Kategoria: Moda, LIFESTYLESpotkanie mężczyzn, których łączy przyjaźń i wspólne zamiłowanie do rado
Data publikacji: 2016-08-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moshi – projektuje wyjątkowe i perfekcyjne produkty, aby poprawić komfort mobilKategoria: Moda, LIFESTYLEZobacz perfekcyjnie wykonane torby i plecaki od Moshi.
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że