Data publikacji: 2019-12-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zimowe stylizacje dla Twojej sylwetkiKategoria: Moda, LIFESTYLEJabłko, gruszka, odwrócony trójkąt, klepsydra – naszym modowym życiem rządzą owoce i figury g
See You in Venice See You in Venice ? to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną ra
Informacja prasowaColumbia chłodzi aktywnieKolekcja wiosna/lato 2013Wielbiciele aktywności na świeżym powietrzu z utęsknieniem wyczekują ciepłej i słonecznej pogody. W sezonie wiosna-lato 2013 Columbia ma w swojej ofercie ko
Data publikacji: 2014-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienne inspiracje marki NipplexKategoria: Moda, LIFESTYLEGdy z dnia na dzień temperatura spada, a dni stają się coraz krótsze to znak, że zbliża się jesień
Informacja prasowaWarszawa, 4 maja 2015Denimowe stylizacje od marki SOLDDżins i lata 70. powracają do mody i błyskawicznie osiągają rangę must have sezonu! Denim pojawił się w kolekcjach takich projektantów jak: Stella McCa
Data publikacji: 2016-01-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kozaki na ratunek w mrozyKategoria: Moda, LIFESTYLEWszyscy wiedzą, że zima potrafi być zła. Ale my się zimy nie boimy, jeśli cieplutkie długie kozaki czekają
Data publikacji: 2018-04-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: The Look of The Year w Avenidzie PoznańKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż niebawem Avenida Poznań zamieni się w prawdziwą aleję mody.Już niebawem Avenida Poznań
MĘSKA KOLEKCJA LEVI?S? NA WIOSNĘ/LATO 2014 INSPIROWANA KALIFORNIJSKIM MODERNIZMEM I DUCHEM LAT 60.Tego lata męska kolekcja Levi?s? w kreatywny sposób pokazuje słoneczny i kolorowy kalifornijski styl nawiązujący estetyką do mod
Materiały prasowe, 28.02.2017 r.OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odz
Klasa sama w sobie!Ponadczasowy niezbędnik dla niej i dla niegoMimo zmieniających się jak w kalejdoskopie trendów, klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Poczynając od debiutu Donny Karan w 1985 roku, współcześni projektanci cora