Data publikacji: 2019-12-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fielmann otwiera swój nowy salon w CzęstochowieKategoria: Moda, LIFESTYLESzukasz okularów? Te oferty powinny Cię zainteresować. Fielmann otwiera swój nowy salo
Data publikacji: 2014-07-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Uczennica zaprojektowała koszule, które trafią do sprzedażyKategoria: Moda, LIFESTYLEMa zaledwie 20 lat i w przyszłym roku zdaje maturę. Od dzieciństwa intere
Jesień w kolorzeJeżeli w Waszych jesienno-zimowych garderobach królują czernie i szarości, czas to zmienić! Projektanci na ten sezon proponują feerię żywych barw, które zapewnią szykowny charakter każdej stylizacji. Czerwi
Polska nie produkuje ubrań dla wielkiego mężczyznyPolak o dużych gabarytach ma? spory problem: gdzie dobrze się ubrać? Big mężczyźni w końcu mogą skorzystać z usług tylko kilku sklepów. Jeden z najbardziej widocznych na
Informacja prasowaWarszawa, 15 grudnia 2014Loft37 zwycięzcą HUSH Selected!Wieczór, 13 grudnia był świętem polskiej mody. Podczas Hush Warsaw – największych Targów Mody w Polsce wręczono nagrody specjalne – znak
Data publikacji: 2018-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulubiony sklep influencerów startuje w PolsceKategoria: Moda, LIFESTYLENa polski rynek wchodzi ulubiony sklep internetowy influencerów z całego świata, NA-KD. Od
Data publikacji: 2015-11-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielkie otwarcie czwartego sklepu TK Maxx we Wrocławiu!Kategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 13 listopada 2015r. o godz. 10:00 w Alei Bielany zostanie otwarty czwarty skle
Data publikacji: 2016-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przywitaj ciepłe dni z TK MaxxKategoria: Moda, LIFESTYLEWraz z wiosenną pogodą do sklepów TK Maxx dotarły tysiące SZALONYCH MOŻLIWOŚCI, które pozwolą udeko
Data publikacji: 2017-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak ubrać się na walentynkową kolację?Kategoria: Moda, LIFESTYLEŚwięto Zakochanych już wkrótce. Jeśli z tej okazji planujesz wybrać się na randkę, warto
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że