Data publikacji: 2019-01-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Metamorfozy z Portem Łódź”, czyli kreatywnie o modzieKategoria: Moda, LIFESTYLEPort Łódź należący do Ingka Centres ruszył z realizacją własnego progr
Materiały prasowe, 23.07.2015 r.Stylowa Małgorzata Kożuchowska ponownie w kampanii OCHNIKPolska marka kontynuuje współpracę z gwiazdąMiłośnicy wyjątkowego stylu Małgorzaty Kożuchowskiej ponownie będą mieli okazję podz
Data publikacji: 2017-10-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kokardy, perły i duże kieszenie – dodatki prosto z wybieguKategoria: Moda, LIFESTYLEDobrze dobrane dodatki w kilka minut z prostego, klasycznego ubioru wyczaruj�
Informacja prasowaZduńska Wola, 4 grudnia 2015Gatta zatańczyła „Tango” z Robertem Kupiszem!W środę, 2 grudnia, w industrialnym wnętrzu warszawskiego Soho Factory obył się pokaz najnowszej kolekcji Roberta Kupisza – TAN
KONTAKT: Anna Opończewska Szymon MachnikowskiRICK GRIFFIN I JEGO KULTOWE ILUSTRACJE W KOLEKCJI LEVI’S? JESIEŃ/ZIMA 2014 W swojej nowej kolekcji jesień/zima 2014 marka Levi’s? wykorzystała prace kultowego arty
Data publikacji: 2015-04-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Abstrawear wystartowało w Złotych TarasachKategoria: Moda, LIFESTYLEAbstrawear to marka odzieżowa założona przez jednych z najpopularniejszych polskich youtuber
Data publikacji: 2021-01-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fielmann otworzył pierwszy butik optyczny w ElbląguKategoria: Moda, LIFESTYLEWe wtorek, 29 grudnia 2020 roku niemiecki lider rynku optycznego otworzył swój pierw
Sezon plażowy w pełni, ale wiele z nas dopiero szykuje się do urlopu. Jak prezentować się stylowo na plaży, nie rezygnując przy tym z komfortu? Podstawa udanego plażowania to oczywiście kostium kąpielowy. Dzięki obecnie pan
Data publikacji: 2019-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mercure Fashion oraz Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania UbioruKategoria: Moda, LIFESTYLEMercure Fashion oraz Międzynarodowa Szkoła Kostiumograf
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że